Продавець ПП Зварка-Буд розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1389 відгуків

КОМПАНИЯ НЕ МОЖЕТ ОБРАБОТАТЬ ЗАКАЗЫ И СООБЩЕНИЯ, ПОСКОЛЬКУ ВРЕМЕННО ПЕРЕРЫВ НА ДОСТАВКУ И ФОРМИРОВАНИЕ ОТПРАВЛЕНИЙ С 13.30 ДО 16.00. ОБРАЩАЙТЕСЬ ПО ТЕЛЕФОНАМ В РАЗДЕЛЕ КОНТАКТЫ , С 16.00 СНОВА НАЧНЁМ ОБРАБАТЫВАТЬ ЗАКАЗЫ.СПАСИБО ЗА ПОНИМАНИЕ. ПРИНОСИМ СВОИ ИЗВИНЕНИЯ.

+380 (50) 158-01-79
+380 (96) 026-50-22
ПП Зварка-Буд
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • УкрпоштаДоставка Укрпоштой тільки Експрес, тільки після оплати замовлення
  • Нова ПоштаУточнняйте наличие Отправка товара от 1 до 2 х дней может изменятся. Сроки отправки уточняйте. Примерные сроки по отдельным групам с предоплатой указаны ниже Строки відправок замовлень Новою Поштою, які оплачуються на рахунок: 📌замовлення, оплачені в понеділок з 09:30 до 17:00 - відправляються у вівторок 📌замовлення, оплачені у понеділок після 17:00 та вівторок до 17:00 - відправляються у середу 📌замовлення, оплачені у вівторок після 17:00 та середу до 17:00 - відправляються у четвер 📌замовлення, оплачені у середу після 17:00 та четвер до 17:00 - відправляються у п'ятницю 📌замовлення, оплачені у четвер після 17:00 та п'ятницю до 17:00 - відправляються у суботу зранку ( до 11:00 ранку) 📌замовлення, оплачені у п'ятницю після 17:00 , суботу протягом дня, неділю протягом дня- відправляються у понеділок-вівторок Строки відправок замовлень УкрПоштою: 📌замовлення, оплачені у понеділок до 17:00 - відправляються у вівторок 📌замовлення, оплачені у понеділок після 17:00 та вівторок до 17:00 - відправляються у середу 📌замовлення, оплачені у вівторок після 17:00 та середу до 17:00 - відправляються у четвер 📌замовлення, оплачені у середу після 17:00 та четвер до 17:00 - відправляються у п'ятницю 📌замовлення, оплачені у четвер після 17:00 та п'ятницю до 17:00 - відправляються у суботу зранку ( до 11:00 ранку) 📌замовлення, оплачені у п'ятницю після 17:00 , суботу протягом дня, неділю протягом дня- відправляються у вівторок
  • Delivery
  • Доставка поштоюДоставка Укрпоштою здійснюють толькл група ЗІЗ та товари для будинку

Способи оплати

  • Пром-оплатаУТОЧНЮЙТЕ НАЯВНІСТЬ ТОВАРУ ПЕРЕД ОПЛАТОЙ У МЕНЕДЖЕРА !
  • ПісляплатаУточнюйте наявність товару перед замовленням
  • Оплата на рахунок з перезвоном для уточнення менеджера
  • ПісляплатаПеред оплатой уточнюйте наявність, ціну і наявность необхідной кількисті товару

Гарантія:

Отримуючи замовлення через перевізника, Ви зобов'язані попередити клієнта перевірити продукцію на кількісні та якісні показники у відділенні перевізника.
При виявленні пошкоджень або кількісної нестачі продукції. клієнт повинен скласти акт у відділенні, разом із представником перевізника. Данний документ свідчить про порушення домовленостей зі сторони продавця та перевізника. Буде проводитись розлідування з чиєї вини були нанесено збитки.
Копію документу необхідно надіслати будь-яким зручним способом:
електрона пошта dalvoctok@gmail.com,
0501580179 (фото),
При дотриманні данних вимог Інтернет-магазин зобов'язується повернути партнеру кошти які були перераховані на рахунок, після отримання повернення.
Якщо замовлений товар відповідає опису та характеристикам, зазначеним на сайті, товар не підлягає поверненню. Повернення товару з причиною «Новий» відбувається лише за погодження з продавцем товару та за умови, що повернення не суперечить ЗУ «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів з моменту отримання товару. Вартість доставки сплачується покупцем.

Покупець може оглянути товар та відмовитись від отримання у відділку Нової Пошти , якщо товар отриманий повернення можливе тільки за рахунок покупця.
При оформленні такого повернення продавець має отримати від клієнта номер ТТН – вартість доставки сплачується покупцем.
Відповідно до закону про захист прав споживача Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після покупки. При цьому товар повинен мати товарний вигляд, цілісність упаковки, не мати механічних пошкоджень, а також за умови, що товар не був у вжитку, не має слідів використання та не порушені заводські пломби. Якщо товар перебуває у неробочому стані, повернення чи обмін можливе лише за наявності висновку сервісного центру у тому, що умови експлуатації були порушені. Обов'язково перевіряйте комплектацію товару та відсутність дефектів при отриманні.

 

  • Замовлення, що вважаються крупногабаритними ( довжина/ширина/висота однієї зі сторін більше ніж 1,5 м, фактичною вагою понад 20 кг, об’ємною вагою понад 0,3 м) оформлюються до 18.00 понеділка та четверга та виїжджають щосереди та щосуботи відповідно.

Доставка здійснюється на протязі 24-48 годин.У більшості випадків доставка замовлень відбувається в день замовлення в залежності від розташування складу відправлення.

Приват 24

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner